• You are here:
  • Home »
profile-pic

Heidi

Jeg fant Kim gjennom et tilbud han hadde på Let’s Deal.no i 2019. Jeg var spent da jeg skulle møte han siden jeg hadde kjøpt timene på letsdeal, og visste lite om hvem denne karen var. Men vi hadde et kjempekoselig første møte og snakket om masse spennende. Alt fra helseplager til mål og forventninger rundt treningen vi nå skulle komme i gang med.

Jeg hadde ingen reservasjoner mot å jobbe med han, men jeg var litt skeptisk mot å begynne med personlig trener igjen da jeg kun hadde råd til noen få timer og slutter ofte med treningen når perioden med personlig trener er over.

Mine to største mål var og starte å trene jevnlig og å endre kostholdet. Jeg trener nå mellom 2-4 ganger i uken. Har ikke endret kostholdet så mye enda, men jeg skal klare det! Det og ha kommet i gang med trening flere ganger i uken er utrolig deilig. Det gjør at man ser hvor mye man kan klare med riktig innstilling og støtte, og man ser hvor lite det egentlig koster.

Jeg har fått bedre viljestyrke, jeg har et mer sosialt liv da jeg trener med andre, Jeg sover bedre og er sterkere både fysisk og psykisk.

Jeg synes han har vært spesielt engasjert og investert ift. andre trenere jeg har jobbet med. Det at han har tatt kontakt ofte og nektet å "gi meg opp" har gjort at jeg heller ikke ønsket å gi opp og dermed fortsatte treningen. Det at han også har vært veldig tilgjengelig og åpen for spørsmål har vært fantastisk. Synes det er kjempefint at han tar jevnlig kontakt og følger opp selv om han noen ganger møter lite respons. Dette gjør at man til slutt gir litt etter og setter i gang med treningen.

Til slutt vil jeg si at Kim er en fantastisk fin fyr som har massevis av kunnskap om helse, trening og kosthold. Han er veldig investert og gir mer enn det som er forventet av han. Han følger opp jevnlig og oppfordrer til å ta kontakt når som helst hvis man lurer på noe. Han har utviklet en app som gjør at man får tilgang til treningsplan, video av øvelsene og mulighet til å sende han meldinger. Alt dette er utrolig verdifullt når man skal trene på egenhånd! Anbefaler Kim Sypriansen på det varmeste!

Heidi Sandbukten 2019
profile-pic

Øyvind

Jeg begynte å trene med Kim i oktober 2018. Da var jeg praktisk talt helt uten erfaring med fast trening. Var generelt i dårlig form, med bl.a. en del muskelsmerter. Følte sterkt behov for å komme i generelt bedre form og særlig trene opp kjernemuskulatur. Kjente at jeg ikke ville klare å motivere meg selv til god trening, og at jeg ikke visste nok om hvordan jeg skulle trene på en måte som ville være bra for meg.

Jeg fikk raskt en god og fin tone med Kim. Han begynte forsiktig, med tilpassede øvelser som passet min fysikk og form. Etter hvert utviklet han nye treningsprogram for meg, med nye utfordringer. Jeg har hele tiden følt jeg har fått nye mål å strekke meg etter, men uten at de er umulige. Det siste året har han laget et program for meg som fokuserer på markløft, noe jeg synes har vært veldig gøy og inspirerende - utrolig for en som knapt har trent fast i hele sitt voksne liv!

Treningene med Kim er etter hvert blitt et høydepunkt i løpet av uka. Kim gir meg gode råd, inspirerer og er en hyggelig samtalepartner på treningen. Bl.a. gir han meg gode råd om kosthold, søvn og andre faktorer som påvirker hverdagen. Han praktiserer ikke "bootcamp-disiplin", men klarer med oppmuntrende ord å få meg til å yte det lille ekstra når kreftene er på hell.

Etter et og halvt år med trening merker jeg en vesentlig forbedring i helsetilstanden - muskelsmertene er borte, jeg har langt mer overskudd, føler at jeg er sterkere og har bedre humør. Har kunnet slutte med enkelte medisiner, og kunnet redusere bruken av andre.

Jeg har akkurat fornyet abonnementet mitt med nye timer hos Kim. For meg er det jeg betaler for treningen blitt en liten pris å betale for bedre helse og mer overskudd i hverdagen, og samtidig en investering for fremtiden!

Øyvind Såtvedt
profile-pic

Torill

Før jeg møtte Kim så likte jeg ikke tanken på å vise fram hvor dårlig form jeg var i og risikere å møte en PT på 20 år som skulle piske meg gjennom timene. Timene med Kim var heldigvis noe helt annet og han viste trygghet, kunnskap og inntrykk av oppriktig interesse for meg som kunde. Måten han presser meg på er motiverende og aldri masete, og selv om framgangen kan ta pause innimellom så forklarer han hvorfor og da føles det aldri som et nederlag.

To av målene da jeg startet var å bli fri fra daglige magesmerter og å fullføre en “hemmelig” drøm jeg hadde hatt om å klare chinups, noe jeg ikke hadde trodd jeg ville klare. Magesmertene forsvant etter kort tid med endret kost og det var en helt ubeskrivelig følelse da jeg hadde gått en hel uke uten smerter. Tidligere var hver dag etter lunsj en kamp for å holde ut resten av arbeidsdagen. Nå har jeg vært fri for magesmerter i to år.

Den første chinup’en jeg klarte uten hjelpemidler var også en stor seier og det er fortsatt like gøy selv om jeg nå bruker ekstra vekt i stedet for å få hjelp av en strikk.

Jeg har aldri opplevd noe negativt fra Kims side. Han er flink til å både presse og oppmuntre, og det er godt å kjenne at man klarer å yte mer enn man trodde var mulig.

De viktigste forandringene jeg har opplevd etter å ha jobbet med Kim kan jeg liste opp som;

Fri for magesmerter, gått ned over 10kg, men økt i muskelmasse, fått masse energi, mindre søvnbehov og jeg kjenner meg sjelden sliten. Jeg har bedre konsentrasjon og fokus, stabilt humør, veldig sjelden søtsug (noe som var en daglig utfordring tidligere). Jeg har nådd flere treningsmål, noe som har forandret seg underveis, og der trening tidligere var noe jeg følte jeg måtte gjøre, er det det nå noe jeg gleder meg til.

Til sist vil jeg si at Kim motiverer der jeg selv tviler. Hans tro på meg gir meg lyst til å yte ekstra, også mellom timene, for å nå mine mål. Presset er akkurat hardt nok, men aldri på en negativ måte. Måten han tar kunden på alvor vises gjennom tilbakemeldinger i appen hans og i timene, og når jeg ramler litt ut av det selvvalgte opplegget så følger han opp og veileder meg tilbake.

Torill Halland Thune 2017-2019
profile-pic

Camilla

Kim ser deg, bryr seg og er utrolig kunnskapsrik på mage/ tarm og kosthold. Han legger opp et skreddersydd program etter hva du har av ønsker. Behagelig men streng og personlig syns jeg det var deilig å bli kjørt hardt uten å bli skreket til som jeg har opplevd hos andre PT’r. Han oppdaget at jeg hadde delte magemuskler etter barnefødsler ingen fysioterapeut eller lege har oppdaget etter mange år med rygg/ hoftesmerter.

Camilla Myhre Mars 2018
profile-pic

Diana

Anbefales på det sterkeste for alle oss som trenger en liten/stor spark bak for å nå målene!!! Kim hjalp meg veldig for å komme i form etter graviditet og fødsel. På bare 3 måneder med effektiv kostholdsveiledning og treningsplan er jeg godt som ny. Tusen takk Kim!!!

Diana Karpenko Feb 2019
profile-pic

Anne Jorunn

Fy søren dette her ser bra ut!! Får nesten dårlig samvittighet for betalingen fra meg kan umulig stå i forhold til alt arbeidet du har lagt ned i dette. Jeg håper du får veldig mange abonnenter, de vil iallfall få en veldig dyktig pt, kostholdsveileder og motivator ? (klippet fra en mail fra Anne Jorunn til syperFitness, med tillatelse)

Anne Jorunn Børresen Mar 2017
profile-pic

Børge

Jeg kom i snakk med Kim i jobbsammenheng, og det viste seg at han tidligere hadde hatt stort sett de samme utfordringer med magen og kosthold som meg. Jeg har glutenallergi, og slet mye med energi og å legge på meg selv om jeg spiste glutenfritt. Etter å ha pratet endel med Kim forsto jeg at kompetansen hans var inngående på hvordan magen og kroppen fungerte og at han hadde lykkes med å overkomme problemene og nå kunne trene hardt med en kropp som faktisk tok til seg treningen. Jeg meldte meg derfor på opplegget med trening og kosthold. Videre kort fortalt fortsatte inntrykket av Kims kompetanse som solid, og jeg følte jeg alltid fikk veldig gode og utdypende svar på stort sett alle spørsmål jeg hadde. Jeg har vært veldig fornøyd med oppfølgingen, og vil absolutt anbefale Kim. Oppfølgingen til lavkarbo har vært suveren, og jeg føler nå at kroppen tar til seg trening bedre og at jeg har mer energi enn før, og et litt klarere hode.

Børge Bjørnseth Nov 2016
profile-pic

Randi

Nå er det litt over 1 år siden jeg møtte min samboer Kim. Jeg ble fort innviet i hans sykdomshistorie og hvordan han spiste seg frisk fra mageproblemene sine. Selv har jeg hatt god helse hele livet. Jeg fikk enn dog smake på hva det vil si å ha det vondt etter en alvorlig kneskade sommeren 2015. Jeg slet fortsatt med smerter i april 2016, men av alle ting så påsto Kim at kneet mitt kunne bli bedre av å spise lavkarbo. Jeg stilte meg tvilende til at kosthold skulle virke på noe så mekanisk som et operert kne. Likevel så kunne jeg ikke la være å gi det et forsøk. Jeg gikk ”all in”! Rent praktisk var det ikke så vanskelig; frokosten gikk i å møvle ost, jeg byttet ut brødskivene til lunsj med omelett eller en mektig salat, og jeg begynte å lage middag fra bunn i stedet for Findus pastakylling o.l. Nå ble det mer kjøtt, fisk, og grønnsaker. Og mye mer smør! Fra før så spiste jeg aldri ris eller potet attåt uansett, så her var overgangen enkel. Etter ca 2-3 uker var jeg overbevist! – jeg våknet en morgen og lurte på ”hvor er kneet mitt?!” Det føltes ikke lengre betent. Nå har jeg spist lavkarbo i 1 år, og jeg elsker det! Jeg har alltid vært slank, men tidligere måtte jeg ”passe på” for å ikke legge på meg. På lavkarbo så spiser jeg meg alltid stappmett, både til lunsj og middag. Jeg fråtser bl.a. uhemmet i smør og ost (som jeg elsker), og det skjer ingenting med vekta. Tvert om - jeg må passe på å spise nok! Og til opplysning; jeg gikk ufrivillig ned 2-3 kg i starten, men det stabiliserte seg heldigvis der. Jeg er nesten aldri oppriktig sulten slik jeg var ofte før. For eksempel så holder det med en smør-kaffe til frokost. Jeg har sluttet å sove på ettermiddagen fordi jeg har mer overskudd. Jeg trener bare en, maks to ganger pr.uke, men føler meg likevel i bedre form enn da jeg trente oftere. Ellers er jeg mindre tørst (drakk mye vann før), mye mindre kviser og ingen PMS-symptomer. Og med fare for å dele for mye: jeg trenger knapt å tørke etter å ha vært på do! Jeg er bioingeniør og jobber bl.a. med avføringsprøver, så jeg kan skrive under på dèt ikke er mange forunt. Og som mange nå vet; avføringen gir en viktig indikasjon på helsestatus. Til slutt, som tidligere ihuga sjokoholiker, så er jeg nå mer enn nok tilfreds med et par biter 70% Premium sjokolade. Det er en sann befrielse å slippe søtsug! Og med Kim’s utsøkte evne til å lage gode, og særdeles sunne middager (ref. syperfitness på Instagram), kan jeg med entusiasme melde at jeg har aldri følt meg bedre!

Randi Lund Juni 2017
profile-pic

Chris

Jeg er virkelig fornøyd med det program du satte opp til meg. I februar veide jeg 105 kg og klarte å ta av 12 kg i vekt frem til mai. Kroppen har endret veldig til det positive takket være din gode veiledning og oppfølging.
Jeg har fått mer energi og sover mye bedre om natten.

Chris van Dongen Juni 2017
profile-pic

Tore

Gjennom en årlig sjekk hos fastlegen fikk jeg vite at jeg hadde prediabetes. Ikke lenge etterpå kom jeg i snakk med Kim og fikk råd og tips om kosthold i tillegg til en forklaring på hvorfor maten min var på vei til å gi meg diabetes. Dette var sommeren 2015, jeg startet med lavkarbo og jeg grillet og koste meg uten kaloritelling eller vanskelige menyer. Jeg hadde ikke spist lavkarbo før, men det var i hvert fall ikke vanskelig å spise godt... På drøye 3 uker hadde jeg gått ned 6kg og i løpet av de neste 5-6 ukene gikk jeg ned 6 kg til. Totalt ca 12kg på 2 måneder og en ny legesjekk viste null tegn til prediabetes og alt annet av blodprøver var også i orden.

Tore Storsveen Sept 2015
profile-pic

Deyana

Jeg tok kontakt med Kim for en gratis PT-time da jeg skulle begynne å trene. Jeg hadde ikke trent på en stund og var litt usikker på å jobbe med en personlig trener, men Kim virket hensynsfull og hyggelig, så jeg bestemte meg for å prøve. Det har jeg ikke angret på! ? Han er både hensynsfull og forsiktig og tilpasser alt etter mitt nivå og dagsform. Han roser og heier og har laget et opplegg som ikke er for hardt, noe som har gitt meg bedre selvtillit, hjulpet meg til å spise bedre, sove bedre og bli både sterkere og gå ned i vekt. Jeg ser til og med litt muskler i speilet nå, og det er gøy! ? Han er ikke bare opptatt av hva som skjer i treningstimene, men har tips og råd om hva man kan gjøre med alt som har med helse å gjøre utenfor også.

Deyana Søfteland juni 2018